O SON DOS ARRIEIROS: Terbutalina + Novedades Carminha
otras-musicas

O SON DOS ARRIEIROS: Terbutalina + Novedades Carminha

Fundación de Exposicións e Congresos A Estrada

desde* 22,00 €

* Precio mínimo sin comisión

Compra entradas O SON DOS ARRIEIROS: Terbutalina + Novedades Carminha A Estrada .

O Son dos Arrieiros- viernes 29: Terbutalina + Novedades Carminha
 
A Estrada congrega en este festival de otoño a los arreiros y a las arreiras más internacionales del panorama musical gallego. Bandas que llevan nuetro exponente escénico a los más altos niveles empleando la itinerancia como vía natural de expansión cultural. El viernes es el turno de Terbutalina y Novedades Carminha.
 
Horarios:

Apertura de puertas 20:00 h

Señora DJ 20.30 h

Terbutalina 21.45 h

Señora DJ 23.00 h

Novedades Carminha 23.30 h

Los menores de 16 años (15 o menos) podrán acceder al recinto pagando la entrada correspondiente  acompañados por su progranitor/a o tutor/a legal presentando este documento que se entregará en el acceso al recinto.

Los menores que tengan 16 o 17 años podrán acceder al recinto presentando este documento, firmado por su progenitor/a o tutor/a legal que se entregará en el acceso al recinto.
 
CONDICIONES ESPECÍFICAS RELATIVAS A LA PREVENCIÓN DE CONTAGIOS POR COVID-19: 
-Las condiciones de acceso y permanencia en el recinto están sujetas a la normativa vigente en materia sanitaria para prevenir los contagios por Covid-19 y pueden sufrir modificaciones en función de la aprobación de nuevas normas que modifiquen las condiciones vigentes en el momento de adquisición de esta entrada. 
-El uso de mascarilla es obligatorio, así como el cumplimiento permanente de las normas de seguridad y del personal de la sala. Estas normas son aplicables desde que la persona accede a los puntos de control de acceso y hasta que abandone el recinto. El incumplimiento grave de las normas puede provocar la expulsión del recinto de la persona infractora y otras consecuencias.
-Se deberá mantener la distancia de seguridad sanitaria e los recorridos por el recinto.
-No se podrá cambiar la butaca asignada en la compra con otro espectador o espectadora en ningún momento por motivos de seguridad COVID-19.
-En caso de adquisición de invitaciones para un grupo de personas, la persona adquiriente está obligada a comunicar a TODAS las personas para las que adquiere entradas, las obligaciones relativas a la prevención de contagios por Covid-19 que se recogen en este apartado. Todas las personas asistentes están sujetas a estas normas. 
-Toda persona con síntomas compatibles con la enfermedad por Covid-19, o que hubiese tenido contacto estrecho con persona enferma por Covid-19, deberá absterse de acudir al evento. 
O son dos arrieiros- venres 29: Terbutalina + Novedades Carminha
 

A Estrada congrega neste festival de outono aos arrieros e ás arrieras máis internacionales do panorama musical galego. Bandas que levan o noso expoñente escénico aos máis altos niveisempleando la itinerancia como vía natural de expansión cultural. O venres é o turno de Terbutalina e Novedades Carminha.

Horarios:
 

Apertura de portas 20:00 h

Señora DJ 20.30 h

 

Terbutalina 21.45 h

Señora DJ 23.00 h

Novedades Carminha 23.30 h

 

Os menores de 16 anos (15 ou menos) poderán acceder ao recinto pagando á entrada correspondente e acompañados polo seu proxenitor/a ou tutor/a legal presentando este documento que se entregará no acceso ao recinto.

Os menores que teñan 16 ou 17 anos poderán acceder ao recinto presentando este documento, asinado polo seu proxenitor/a ou tutor/a legal que se entregará no acceso ao recinto.
 
CONDICIÓNS ESPECÍFICAS RELATIVAS Á PREVENCIÓN DE CONTAXIOS POR COVID-19: 

-As condicións de acceso e permanencia no recinto están suxeitas á normativa vixente en materia sanitaria para previr os contaxios por Covid-19 e poden sofrir modificacións en función da aprobación de novas normas que modifiquen as condicións vixentes no intre de adquisición desta entrada. 
-O uso de máscara é obrigatorio, así como o cumprimento permanente das normas de seguridade e do persoal da sala. Estas normas son aplicables desde que a persoa accede aos puntos de control de acceso e ata que abandone o recinto. O incumprimento grave das normas pode provocar a expulsión do recinto da persoa infractora e outras consecuencias.
- Deberase manter a distancia de seguridade sanitaria nos percorridos polo recinto.
- Non se poderá cambiar a butaca asignada na compra con outro espectador ou espectadora en ningún momento por motivos de seguridade COVID-19.
- En caso de adquisición de convites para un grupo de persoas, a persoa adquirinte está obrigada a comunicar a TODAS as persoas para as que adquire entradas, as obrigas relativas á prevención de contaxios por Covid-19 que se recollen neste apartado. Todas as persoas asistentes están suxeitas a estas normas. 
- Toda persoa con síntomas compatibles coa enfermidade por Covid-19, ou que tivera contacto estreito con persoa enferma por Covid-19, deberá absterse de acudir ao evento. 

Comprar entradas O SON DOS ARRIEIROS: Terbutalina + Novedades Carminha A Estrada .