El Barbero de Sevilla
lirica

El Barbero de Sevilla

Teatro Afundación Vigo Vigo

Mercar nesta sesión Ver outras sesións
desde* 25,00 €

* Prezo mínimo sen comisión

Sesións

Domingo, 27 Outubro 19.30
Dispoñibles 101 entradas
Numeradas

Organiza

Asociación de Amigos de la Opera Vigo

Merca entradas El Barbero de Sevilla Vigo .

Ópera de G. Rossini sobre un libreto de Cesar Sterbini, baseado na comedia do mesmo nome de Pierre- Augustín de Beaumarchais.

Estreada en Roma o 20 de febreiro de 1816

Fígaro.- Carlos Daza (barítono)
Rosina.- Laura Verrecchia (mezzosoprano)

Conde de Almaviva.- Diego Godoy (tenor)

Doutor Bartolo.- GiulioMastrototaro (baixo)

Don Basilio.- JoroboamTejera (baixo)
Fiorello.- Pedro Martínez-Tapia (baixo)

Berta.- Mariña Penas (soprano)

Orquestra Sinfónica Vigo 430

Coro Rías Baixas ( dir. Bruno Díaz)

Dirección musical.- Diego García Rodríguez

Dirección de escena.- Eugenia Corbacho

Escenografía e iluminación- Alejandro Contreras

Vestiario.- Ana Ramos

Barbería e Maquillaxe.- Ana Ramírez
Sastrería.- Maribel Martínez Soriano

Regiduría e axudante de dirección.- Ana Tebar 

Represéntase a versión clásica de “ IlBarbiere dei Siviglia” con todas as súas escenas, incluída a difícil peza do tenor: “ Cessa dei piuressistere”. Unha vez comezada a representación, non se permitirá o acceso á sala de concertos ata o descanso da mesma.

ACTO I

Sevilla, nos anos 1800. Pola noite, o Conde Almaviva lévalle unha banda de músicos a Rosina, quen esta baixo a tutela do Dr. Bartolo, o cal ten á moza na súa casa. Cando Rosina falla ao responder á súa canción, o conde págalle aos músicos, e vanse. No son da voz de Fígaro, Almaviva mantense afastado, jactándose da súa vida ocupada como no barrio da veciñanza. Fígaro, aínda que na actualidade baixo o emprego de Bartolo, atópase con Almaviva e promete axudalo a gañar Rosina, por unha recompensa adecuada. Apenas Bartolo saíu da súa casa para organizar o seu casamento con Rosina, Almaviva lanzou unha segunda serenata, chamándose a si mesmo “ Lindoro,” unha pobre criatura que só pode ofrecer amor. Fígaro suxire a Almaviva disfrazarse dun soldado bébedo e ir á casa de Bartolo.Soa na casa, Rosina queda pensando na voz que tocou o seu corazón e decide burlarse de Bartolo. Figaro únese a ela, pero vanse ao escoitar pasos. Bartolo entra con Don Basilio, o mestre da música, quen lle di que Almaviva é un rival pola man de Rosina e asesóralle difamar a reputación do home nobre. Bartolo acepta, pero Fígaro escóitaos. Avísalle a Rosina que Bartolo planea casar con ela ao día seguinte, e o barbeiro promételle entregar unha nota a Lindero que ela escribiu. Rosina, soa con Bartolo, é sometida a un interrogatorio e logo de escoitar dáse conta de que el é demasiado intelixente para ser enganado.

Berta, ama de chaves, responde violentamente golpeando a porta, regresando con Almaviva disfrazado dun soldado bébedo en procura de aloxamento. Mentres discutía con Bartolo, Almaviva consegue deixarlle unha carta de amor a Rosina. Cando Bartolo pide ver a carta, a moza móstralle unha lista de lavandería. Fígaro advirte que os seus barullos atraeron a unha multitude. A Policía chega para poñerlle fin aos disturbios. Cando un oficial estaba a piques de detelo, Almaviva rumorea a súa identidade e é liberado. Rosina, Berta, Bartolo e Basilio están shockeados por todo o que esta pasando.

ACTO II

Bartolo recibe a un novo profesor de música, “Don Alonso” (de novo Almaviva encuberto), quen di ser un substituto polo enfermo de Basilio. Rosina entra, e recoñece ao seu pretendente e comeza coa lección de canto mentres Bartolo dorme na súa cadeira. Fígaro chega para afeitar ao doutor e arránxallas para roubar as chaves da xanela do balcón. Basilio agora entra, buscando a imaxe da saúde, subornado por Almaviva, que finxe estar enfermo e apártase. Fígaro afeita a Bartolo mentres que Almaviva e Rosina planean o seu escape para esa mesma noite. Son escoitados polo médico, quen conduce a Figaro e Almaviva desde a casa e a Rosina ata o seu cuarto, logo vai de novo por Basilio. Berta, nervioso pola confusión, quéixase de que vai volverse tola. Bartolo despacha a Basilio por un notario, entón engana a Rosina facéndolle crer que Lindero é realmente un enviado de Almaviva. Despois dunha tormenta, Almaviva chega con Fígaro e rube a través do balcón á xanela para secuestrar a Rosina. Ao principio a rapariga rexéitao a Lindoro, pero cando el explica que el e Almaviva son un e o mesmo, ela cae nos seus brazos. Fígaro apúrase, pero antes de poder saír, quítanlle a escaleira. Basilio entra co notario. Aínda que citado para casar a Rosina e Bartolo, o oficial casa con ela no canto de Almaviva, quen suborno a Basilio. Apresurándose, aínda que demasiado tarde, Bartolo atópase aos amados xa casados. Cando Almaviva permítelle quedar co agasallo de Rosina, o vello acepta a situación.

Mercar entradas El Barbero de Sevilla Vigo .

El Barbero de Sevilla El Barbero de Sevilla

Ópera de G. Rossini sobre un libreto de Cesar Sterbini, baseado na comedia do mesmo nome de Pierre- Augustín de Beaumarchais.

Estreada en Roma o 20 de febreiro de 1816

Fígaro.- Carlos Daza (barítono)
Rosina.- Laura Verrecchia (mezzosoprano)

Conde de Almaviva.- Diego Godoy (tenor)

Doutor Bartolo.- GiulioMastrototaro (baixo)

Don Basilio.- JoroboamTejera (baixo)
Fiorello.- Pedro Martínez-Tapia (baixo)

Berta.- Mariña Penas (soprano)

Orquestra Sinfónica Vigo 430

Coro Rías Baixas ( dir. Bruno Díaz)

Dirección musical.- Diego García Rodríguez

Dirección de escena.- Eugenia Corbacho

Escenografía e iluminación- Alejandro Contreras

Vestiario.- Ana Ramos

Barbería e Maquillaxe.- Ana Ramírez
Sastrería.- Maribel Martínez Soriano

Regiduría e axudante de dirección.- Ana Tebar 

Represéntase a versión clásica de “ IlBarbiere dei Siviglia” con todas as súas escenas, incluída a difícil peza do tenor: “ Cessa dei piuressistere”. Unha vez comezada a representación, non se permitirá o acceso á sala de concertos ata o descanso da mesma.

ACTO I

Sevilla, nos anos 1800. Pola noite, o Conde Almaviva lévalle unha banda de músicos a Rosina, quen esta baixo a tutela do Dr. Bartolo, o cal ten á moza na súa casa. Cando Rosina falla ao responder á súa canción, o conde págalle aos músicos, e vanse. No son da voz de Fígaro, Almaviva mantense afastado, jactándose da súa vida ocupada como no barrio da veciñanza. Fígaro, aínda que na actualidade baixo o emprego de Bartolo, atópase con Almaviva e promete axudalo a gañar Rosina, por unha recompensa adecuada. Apenas Bartolo saíu da súa casa para organizar o seu casamento con Rosina, Almaviva lanzou unha segunda serenata, chamándose a si mesmo “ Lindoro,” unha pobre criatura que só pode ofrecer amor. Fígaro suxire a Almaviva disfrazarse dun soldado bébedo e ir á casa de Bartolo.Soa na casa, Rosina queda pensando na voz que tocou o seu corazón e decide burlarse de Bartolo. Figaro únese a ela, pero vanse ao escoitar pasos. Bartolo entra con Don Basilio, o mestre da música, quen lle di que Almaviva é un rival pola man de Rosina e asesóralle difamar a reputación do home nobre. Bartolo acepta, pero Fígaro escóitaos. Avísalle a Rosina que Bartolo planea casar con ela ao día seguinte, e o barbeiro promételle entregar unha nota a Lindero que ela escribiu. Rosina, soa con Bartolo, é sometida a un interrogatorio e logo de escoitar dáse conta de que el é demasiado intelixente para ser enganado.

Berta, ama de chaves, responde violentamente golpeando a porta, regresando con Almaviva disfrazado dun soldado bébedo en procura de aloxamento. Mentres discutía con Bartolo, Almaviva consegue deixarlle unha carta de amor a Rosina. Cando Bartolo pide ver a carta, a moza móstralle unha lista de lavandería. Fígaro advirte que os seus barullos atraeron a unha multitude. A Policía chega para poñerlle fin aos disturbios. Cando un oficial estaba a piques de detelo, Almaviva rumorea a súa identidade e é liberado. Rosina, Berta, Bartolo e Basilio están shockeados por todo o que esta pasando.

ACTO II

Bartolo recibe a un novo profesor de música, “Don Alonso” (de novo Almaviva encuberto), quen di ser un substituto polo enfermo de Basilio. Rosina entra, e recoñece ao seu pretendente e comeza coa lección de canto mentres Bartolo dorme na súa cadeira. Fígaro chega para afeitar ao doutor e arránxallas para roubar as chaves da xanela do balcón. Basilio agora entra, buscando a imaxe da saúde, subornado por Almaviva, que finxe estar enfermo e apártase. Fígaro afeita a Bartolo mentres que Almaviva e Rosina planean o seu escape para esa mesma noite. Son escoitados polo médico, quen conduce a Figaro e Almaviva desde a casa e a Rosina ata o seu cuarto, logo vai de novo por Basilio. Berta, nervioso pola confusión, quéixase de que vai volverse tola. Bartolo despacha a Basilio por un notario, entón engana a Rosina facéndolle crer que Lindero é realmente un enviado de Almaviva. Despois dunha tormenta, Almaviva chega con Fígaro e rube a través do balcón á xanela para secuestrar a Rosina. Ao principio a rapariga rexéitao a Lindoro, pero cando el explica que el e Almaviva son un e o mesmo, ela cae nos seus brazos. Fígaro apúrase, pero antes de poder saír, quítanlle a escaleira. Basilio entra co notario. Aínda que citado para casar a Rosina e Bartolo, o oficial casa con ela no canto de Almaviva, quen suborno a Basilio. Apresurándose, aínda que demasiado tarde, Bartolo atópase aos amados xa casados. Cando Almaviva permítelle quedar co agasallo de Rosina, o vello acepta a situación.

25,00 € 2019-10-27T19:30 2019-10-27T19:30 Teatro Afundación Vigo Policarpo Sanz ,13 Vigo 36202 986 447 369