TOSCA
lirica

TOSCA

Teatro Afundación Vigo Vigo

Mercar nesta sesión Ver outras sesións
desde* 25,00 €

* Prezo mínimo sen comisión

Sesións

Sábado, 21 Setembro 20.30
Dispoñibles 726 entradas
Numeradas

Organiza

Asociación de Amigos de la Opera Vigo

Merca entradas TOSCA Vigo .

Ópera de G. Puccini con libreto de Illica e Giacosa

Estreada en Roma o 14 de xaneiro de 1900

Tosca.- Elena Mikhailenko (soprano)
Scarpia.- Carlos Almaguer (barítono)
Cavaradossi.- Fabián Lara (tenor)
Angelotti.- Felipe Bou (baixo) Sancristán.- Fernando Latorre (baixo)
Spoletta.- Diego Neira (tenor)
Sciarrone.- Pedro Martínez-Tapia (baixo)

Voz do Pastor.- Ali Louzán (soprano)

Orquestra Sinfónica Vigo 430

Coro Rías Baixas ( dir. Bruno Díaz)

Dirección musical.- Manuel Coves

Dirección de escena.- Ignacio Garcia

Vídeo e iluminación.- Alejandro Contreras

Unha vez comezada a representación, non se permitirá o acceso á a sala de concertos ata o descanso da mesma.

Por primeira vez representarase en Vigo a ópera “Basta” coa orquestración completa. Por iso recórrese a unha versión "concerto dramatizado”. O argumento de Tosca é de corte político, insiro nun ambiente histórico verídico que é a Europa do 1800, e no medio da invasión napoleónica en Italia.

Acto I - Iglesia Sant'Andrea della Valle

Angelotti, ex cónsul da República de Roma, foxe da prisión e refúxiase na igrexa Sant'Andrea della Valle, onde se atopa o panteón familiar. De acordo a unha mensaxe que lle enviase a súa irmá, a marquesa Attavanti, alí atoparía roupas para disfrazarse e fuxir de Roma. Angelotti entra á capela e escóndese nela. Aparece o Sancristán crendo que alguén entrou pero soamente atopa un cesto con comida do pintor Mario Cavaradossi.

Aparece o pintor para continuar co seu traballo, un cadro coa imaxe de María Magdalena no que o Sancristán recoñece a unha dama que vira rezando na igrexa. Con todo, o pintor só pensa en Floria Tosca, a súa amada, actriz e cantante.

Angelotti, abandona o seu agocho créndose só, e atópase con Cavaradossi quen está decidido a axudarlle a escapar. Escóitase a voz de Basta que se achega, e o pintor ofrécelle comida ao seu amigo, quen se esconde novamente. Ao chegar Tosca, está convencida de escoitar voces e móntalle ao seu amante unha escena de celos, que se agrava ao notar o parecido da Madalena do cadro coa marquesa Attavanti. Finalmente, acepta as explicacións de Cavaradossi e márchase.

Aparece novamente Angelotti e Cavaradossi ofrécelle como refuxio a súa casa de campo ata abandonar o país. O ruído dun canón proveniente do castelo de Sant'Angelo dá conta de que se descubriu a fuga de Angelotti, e Cavaradossi decide acompañar persoalmente a Angelotti á súa casa.

O Sancristán entra jubiloso para comunicarlle a Cavaradossi a noticia de que NapoleónBonaparte fora derrotado. Pero a súa alegría interrómpese ao chegar Scarpia, o xefe de policía de Roma, para rexistrar a capela dos Attavanti, e atopan un abanico co escudo de armas da familia Attavanti. Scarpia conclúe que Angelotti foi axudado a fuxirse.

Reaparece Basta buscando a Cavaradossi, e Scarpia suxire que o seu amante foise coa dama do cadro. Nun novo arranque de celos, Tosca decide ir á casa de campo a sorprendelos. Scarpia ordena a Spoletta que a siga e busque alá a Angelotti. Con todo, Scarpia confesa que a súa intención non é soamente capturar ao fugitivo senón tamén seducir a Tosca. Comeza o Che Deum e todos se unen na pregaria de acción de grazas.

Acto II - Palacio Farnese.

Desde a súa oficina no Palacio Farnese, Scarpia medita sobre os seus desexos amorosos e a procura de Angelotti. Óense os ecos da festa en honra á derrota de Napoleón, e Scarpia dá a orde de que Tosca sexa conducida #ante el unha vez que finalice a súa actuación. Spoletta, presa do medo, infórmalle de que cando atoparon a Angelotti suicidouse cando viu que o exército romano viña por el. Pero Cavardossi estaba no seu poder; ao que Scarpia respondeu que morto colgáseno da forca. Scarpia interroga a Cavaradossi, pero ao non obter resultados ordena que sexa torturado ata que confese. No medio da tortura chega Basta, e arrepiada #ante os berros do seu amante confesa o lugar onde se oculta Angelotti.

Cavaradossi, iracundo acusa a Basta de traidora, pero chega Sciarrone para informar a Scarpia de que Napoleón triunfara sobre o exército austriaco na batalla de Marengo. Cavaradossi exclama con xúbilo a súa esperanza no fin da tiranía, e Scarpia responde ordenando que o prisioneiro sexa executado.

Tosca e Scarpia quedan sós, e o xefe de policía ofrécelle salvar a vida de Cavaradossi se ela entrégase aos seus desexos. Tosca non sabe como fuxir desa situación, e a pesar dos seus rogos e bágoas vese obrigada finalmente a ceder ( Vissi d'arte), non sen antes esixir un salvoconducto para que ambos os amantes poidan fuxir da cidade. Scarpia acepta e finxe dar ordes a Spoletta para simular a execución de Cavaradossi, e desa forma manter as aparencias e evitar sospeitas respecto do acordo con Tosca.

Spoletta comprende as ordes de Scarpia e retírase. Impaciente, Scarpia achégase á súa vítima, e Tosca, que toma un coitelo da mesa, apuñálao no peito, toma o salvoconducto e escapa, despois de achegar dous candelabros xunto ao corpo do seu inimigo e colocar no seu peito un crucifixo.

Acto III - Terraza superior do castelo de Sant'Angelo

Mentres amence escóitanse as badaladas das igrexas de Roma e o canto dun pastor. Un soldado trae a Cavaradossi, e o carcelero mira os papeis buscando o nome do reo e anúncialle que só queda unha hora de vida. A cambio dun anel obtén permiso de escribir unhas liñas á súa amada. Entra Basta e precipítase cara a Cavaradossi, móstralle o salvoconducto e relátalle o sucedido. Pídelle que actúe con naturalidade cando simulen a execución. O pelotón alístase para o fusilamento, dispara contra o reo, e Mario cae. Ao retirarse os soldados, Tosca achégase ao seu amante e chámao para que escapen, pero Mario está morto.

Comezan a oírse voces que se achegan en procura de Tosca xa que foi atopado o corpo de Scarpia, e Spoletta aparece xunto a Sciarrone para deter a Tosca. Tosca, desesperada, sobe rapidamente á muralla do castelo, e lánzase ao baleiro.

Mercar entradas TOSCA Vigo .

TOSCA TOSCA

Ópera de G. Puccini con libreto de Illica e Giacosa

Estreada en Roma o 14 de xaneiro de 1900

Tosca.- Elena Mikhailenko (soprano)
Scarpia.- Carlos Almaguer (barítono)
Cavaradossi.- Fabián Lara (tenor)
Angelotti.- Felipe Bou (baixo) Sancristán.- Fernando Latorre (baixo)
Spoletta.- Diego Neira (tenor)
Sciarrone.- Pedro Martínez-Tapia (baixo)

Voz do Pastor.- Ali Louzán (soprano)

Orquestra Sinfónica Vigo 430

Coro Rías Baixas ( dir. Bruno Díaz)

Dirección musical.- Manuel Coves

Dirección de escena.- Ignacio Garcia

Vídeo e iluminación.- Alejandro Contreras

Unha vez comezada a representación, non se permitirá o acceso á a sala de concertos ata o descanso da mesma.

Por primeira vez representarase en Vigo a ópera “Basta” coa orquestración completa. Por iso recórrese a unha versión "concerto dramatizado”. O argumento de Tosca é de corte político, insiro nun ambiente histórico verídico que é a Europa do 1800, e no medio da invasión napoleónica en Italia.

Acto I - Iglesia Sant'Andrea della Valle

Angelotti, ex cónsul da República de Roma, foxe da prisión e refúxiase na igrexa Sant'Andrea della Valle, onde se atopa o panteón familiar. De acordo a unha mensaxe que lle enviase a súa irmá, a marquesa Attavanti, alí atoparía roupas para disfrazarse e fuxir de Roma. Angelotti entra á capela e escóndese nela. Aparece o Sancristán crendo que alguén entrou pero soamente atopa un cesto con comida do pintor Mario Cavaradossi.

Aparece o pintor para continuar co seu traballo, un cadro coa imaxe de María Magdalena no que o Sancristán recoñece a unha dama que vira rezando na igrexa. Con todo, o pintor só pensa en Floria Tosca, a súa amada, actriz e cantante.

Angelotti, abandona o seu agocho créndose só, e atópase con Cavaradossi quen está decidido a axudarlle a escapar. Escóitase a voz de Basta que se achega, e o pintor ofrécelle comida ao seu amigo, quen se esconde novamente. Ao chegar Tosca, está convencida de escoitar voces e móntalle ao seu amante unha escena de celos, que se agrava ao notar o parecido da Madalena do cadro coa marquesa Attavanti. Finalmente, acepta as explicacións de Cavaradossi e márchase.

Aparece novamente Angelotti e Cavaradossi ofrécelle como refuxio a súa casa de campo ata abandonar o país. O ruído dun canón proveniente do castelo de Sant'Angelo dá conta de que se descubriu a fuga de Angelotti, e Cavaradossi decide acompañar persoalmente a Angelotti á súa casa.

O Sancristán entra jubiloso para comunicarlle a Cavaradossi a noticia de que NapoleónBonaparte fora derrotado. Pero a súa alegría interrómpese ao chegar Scarpia, o xefe de policía de Roma, para rexistrar a capela dos Attavanti, e atopan un abanico co escudo de armas da familia Attavanti. Scarpia conclúe que Angelotti foi axudado a fuxirse.

Reaparece Basta buscando a Cavaradossi, e Scarpia suxire que o seu amante foise coa dama do cadro. Nun novo arranque de celos, Tosca decide ir á casa de campo a sorprendelos. Scarpia ordena a Spoletta que a siga e busque alá a Angelotti. Con todo, Scarpia confesa que a súa intención non é soamente capturar ao fugitivo senón tamén seducir a Tosca. Comeza o Che Deum e todos se unen na pregaria de acción de grazas.

Acto II - Palacio Farnese.

Desde a súa oficina no Palacio Farnese, Scarpia medita sobre os seus desexos amorosos e a procura de Angelotti. Óense os ecos da festa en honra á derrota de Napoleón, e Scarpia dá a orde de que Tosca sexa conducida #ante el unha vez que finalice a súa actuación. Spoletta, presa do medo, infórmalle de que cando atoparon a Angelotti suicidouse cando viu que o exército romano viña por el. Pero Cavardossi estaba no seu poder; ao que Scarpia respondeu que morto colgáseno da forca. Scarpia interroga a Cavaradossi, pero ao non obter resultados ordena que sexa torturado ata que confese. No medio da tortura chega Basta, e arrepiada #ante os berros do seu amante confesa o lugar onde se oculta Angelotti.

Cavaradossi, iracundo acusa a Basta de traidora, pero chega Sciarrone para informar a Scarpia de que Napoleón triunfara sobre o exército austriaco na batalla de Marengo. Cavaradossi exclama con xúbilo a súa esperanza no fin da tiranía, e Scarpia responde ordenando que o prisioneiro sexa executado.

Tosca e Scarpia quedan sós, e o xefe de policía ofrécelle salvar a vida de Cavaradossi se ela entrégase aos seus desexos. Tosca non sabe como fuxir desa situación, e a pesar dos seus rogos e bágoas vese obrigada finalmente a ceder ( Vissi d'arte), non sen antes esixir un salvoconducto para que ambos os amantes poidan fuxir da cidade. Scarpia acepta e finxe dar ordes a Spoletta para simular a execución de Cavaradossi, e desa forma manter as aparencias e evitar sospeitas respecto do acordo con Tosca.

Spoletta comprende as ordes de Scarpia e retírase. Impaciente, Scarpia achégase á súa vítima, e Tosca, que toma un coitelo da mesa, apuñálao no peito, toma o salvoconducto e escapa, despois de achegar dous candelabros xunto ao corpo do seu inimigo e colocar no seu peito un crucifixo.

Acto III - Terraza superior do castelo de Sant'Angelo

Mentres amence escóitanse as badaladas das igrexas de Roma e o canto dun pastor. Un soldado trae a Cavaradossi, e o carcelero mira os papeis buscando o nome do reo e anúncialle que só queda unha hora de vida. A cambio dun anel obtén permiso de escribir unhas liñas á súa amada. Entra Basta e precipítase cara a Cavaradossi, móstralle o salvoconducto e relátalle o sucedido. Pídelle que actúe con naturalidade cando simulen a execución. O pelotón alístase para o fusilamento, dispara contra o reo, e Mario cae. Ao retirarse os soldados, Tosca achégase ao seu amante e chámao para que escapen, pero Mario está morto.

Comezan a oírse voces que se achegan en procura de Tosca xa que foi atopado o corpo de Scarpia, e Spoletta aparece xunto a Sciarrone para deter a Tosca. Tosca, desesperada, sobe rapidamente á muralla do castelo, e lánzase ao baleiro.

25,00 € 2019-09-21T20:30 2019-09-21T20:30 Teatro Afundación Vigo Policarpo Sanz ,13 Vigo 36202 986 447 369